Over de evenaar - Reisverslagen van Froukje de Boer - WaarBenJij.nu Over de evenaar - Reisverslagen van Froukje de Boer - WaarBenJij.nu
Over de evenaar

Begin juni vlieg ik naar Johannesburg om van daaruit via Maputo, de hoofdstad van Mozambique, verder te reizen naar Chimoio. Daar zal ik tweeënhalve maand veldwerk gaan doen. Dat houdt onder andere in dat ik daar afvoeren van riviertjes in het stroomgebied van de Messica-rivier ga meten en meteorologische gegevens ga verzamelen. En ondertussen ga ik met de verzamelde data proberen een regenval-afvoermodel te maken waarmee de afvoer tijdens de droge periodes voorspeld kan worden. Een mooie uitdaging dus. Net zoals tijdens mijn stage in India zal ik jullie hier (en op Facebook) zo goed mogelijk op de hoogte houden van hoe het mij in het verre Afrika vergaat.

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2013

Een tweede leven

24 Juli 2013

Komkommertijd

22 Juni 2013

Stroomstoring

08 Juni 2013

Aankomst in Messica
Froukje

Actief sinds 01 Feb. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13419

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 25 Mei 2014

Zomaar op reis naar Indonesie

02 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Over de evenaar

27 Februari 2010 - 24 Mei 2010

Stage in India

Landen bezocht: